Remixtävlingar (deadline 080930)

Jag tycker det är riktigt kul med remixtävlingar. Men jag hittar aldrig några. Nu har jag beslutat mig för att börja tokleta. Och då kan jag ju lika gärna dela mad mig av det jag hittar. Så jag börjar med en här då.

En remixtävling FruityLoops anordnar. Har inte hunnit läsa igenom än. Men tror att man behöver använda FL när man remixar. Deadline är 30 septemberMan kan vinna pengar som kan användas i deras WebShop. Lycka till.
Och posta resultat som comment.


Remixtävlingen



"Just remix the song 'One Day' by David Latour and win :



First prize

1000 USD


Second prize

500 USD


Third prize

250 USD


Fourth prize

100 USD





What do you have to do :


1.


Download the samples : Rar (13mb) or Zip (18mb)
 

2.

 

Buy FL Studio (if you haven't already).


3.


Create a remix in FL Studio using these samples.
 

4.


Upload it to our (or your own) servers before September 30th.
 

5.


Post the link to it in this thread . You need to be registered at our forums to post here.
 
Please keep this thread clean and post your comments and replies
here ."


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0